Kuba Przygoński

Największe sukcesy

  • 4. miejsce w rajdzie Dakar 2019
  • Puchar Świata w Rajdach Cross Country 2018
  • Mistrz Polski w drifcie 2015, 2017, 2018
  • Najlepszy polski motocyklista na Rajdzie Dakar (6. miejsce)

przebieg kariery

pilot

Timo Gottschalk
Timo Gottschalk

Timo Gottschalk wygrał Rajd Dakar. 46-latek triumfował w 2011 roku z Katarczykiem Nasserem al-Attiyahem. Niemiec jako pilot jeździ od 1996 roku.

MASZYNA

TOYOTA HILUX GAZOO RACING/OVERDRIVE

Kuba o swoim pojeździe:

"Toyota wydaje niesamowity dźwięk prawdziwego rajdowego samochodu, co napędza do szybkiej jazdy."

TOYOTA HILUX GAZOO RACING/OVERDRIVE

DANE TECHNICZNE:

SILNIK
Toyota, 5L V8 5000 cc
PALIWO
benzyna
MOC
350HP
MOMENT OBROTOWY
560Nm
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
190 km/h
SPRZĘGŁO
AP Racing Sinter metallic
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegowa sekwencyjna Sadev
NAPĘD
stały na 4 koła
DYFERENCJAŁY
Overdrive/Hallspeed
HAMULCE
AP Racing – 6 tłoczkowe Przednie chłodzone powietrzem, tylne chłodzone wodą oraz powietrzem
WAGA (bez paliwa)
1950 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
400 litrów
NADWOZIE
Overdrive/Hallspeed Konstrukcja rurowa, zewnętrzne poszycie wykonane z Kevlaru oraz Carbonu
OPONY
Michelin 245/80 R16
FELGI
Evo Corse
3 koła zapasowe

TOYOTA GT86 PRZYGOŃSKI - DRIFT 2020

TOYOTA GT86 PRZYGOŃSKI - DRIFT 2020

DANE TECHNICZNE:

Silnik
2JZ GTE VVTI – 3.0l – 850km/1100Nm
Turbosprężarka
Borg Warner EFR Direct Port Nitro NX
Skrzynia biegów
sekwencyjna, 6 biegowa - Quaife
Sprzęgło
ATS Across, 3 tarczowe carbonowe Carbonowy wał napędowy
Dyferencjał
Winters
Zestaw zawieszenia/wahaczy przód/tył
Wisefab
Gwintowane zawieszenie
Ohlins
Komputer sterujący
Ecumaster EMU Black + PMU16 + wyświetlacz ADU
Elektro-hydrauliczne wspomaganie
System gaśniczy OMP 4,75L
Zbiornik paliwa
ATL 17 litrów
Klatka bezpieczeństwa
Trela Motorsport
Fotel Kierowcy Recaro + 5pkt pasy Sparco
Fotel Pasażera Bimarco + 5pkt Pasy Sparco
Chłodnica cieczy w bagażniku
2x wentylator SPAL 350mm
Całe poszycie zewnętrzne samochodu wykonane z kevlaru i carbonu.
Hamulce
StopTech
18 calowe felgi Enkei, z oponami
tył: 285/35 R18 przód: 225/40 R18

PEUGEOT 208RX SuperCars

PEUGEOT 208RX SuperCars

DANE TECHNICZNE:

Silnik
2 litrowy, 4 cylindrowy, turbodoładowany, zbudowany przez firmę Oreca
Osiągi
600km i około 860N.m
Napęd
Stały napęd na cztery koła
Przyspieszenie
około 1.9s do 100km/h
Prędkość maksymalna
około 190 km/h (zależy od przełożenia skrzyni biegów)
Amortyzatory
Reiger
Zawieszenie
kolumny McPhersona z przodu i z tylu. Maglownica firmy Albatec
Skrzynia biegów
Sadev 6 biegowa sekwencyjna
Dyferencjały
Sadev
Sprzęgło
Alcon
Elektronika
Magneti Marelli
Hamulce
Alcon
Nadwozie
Poszycie karbonowo-kevlarowe
Felgi
17 calowe: Speedline Corse/OZ Racing
Opony
Avon 225/640/17
Długość
3950mm
Szerokość
1880mm
Wysokość
1400mm
Waga
minimalna regulaminowo 1250kg