piątek, 9 września 2022

Bolid Formuły 1 rusza za granicę promować markę ORLEN

Bolid Alfa Romeo F1 Team ORLEN kończy tour promocyjny po Polsce i rusza do Niemiec, Czech i Słowacji. Do tej pory przebył prawie 2 tys. kilometrów i przyciągnął na stacje PKN ORLEN ponad 100 tysięcy fanów królowej motorsportu. Tegoroczna trasa obejmowała 12 polskich miast w 10 województwach. Jej ostatnim przystankiem jest Jelenia Góra.

Współpraca z Alfa Romeo F1 Team ORLEN i wsparcie Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w historii F1, to kluczowy projekt sponsoringowy PKN ORLEN. Buduje globalną rozpoznawalność marki i jest doskonałą platformą do działań marketingowych w Polsce i na rynkach zagranicznych, na których przychody koncernu wyniosły w drugim kwartale tego roku 46%.

W poprzednich latach kierowcy zespołu byli twarzami kampanii promujących produkty Stop Cafe, paliwa VERVA czy program BIZNESTANK. W tym roku, na początku lipca, bolid Alfa Romeo F1 Team ORLEN już po raz trzeci ruszył w tour po Polsce. Pojawił się na stacjach paliw PKN ORLEN w 12 miastach w 10 województwach. Trasę kończy w Jeleniej Górze.

PKN ORLEN wspiera wielu sportowców, a wśród nich także tych, którzy pokazują swoje mistrzowskie umiejętności za kółkiem. Cieszę się, że mieszkańcy Jeleniej Góry, która ma ogromne tradycje jeśli chodzi o organizację rajdów samochodowych, będą mieli okazję w ciągu kilku najbliższych dni zobaczyć z bliska pojazd kierowany przez Roberta Kubicę. Taka akcja buduje prestiż marki oraz przyczynia się do promocji i wzrostu popularności sportów motorowych – mówi Senator RP Krzysztof Mróz.

W Jeleniej Górze bolid będzie eksponowany do 11 września. Następnie ruszy za granicę. Odwiedzi po cztery miasta w Niemczech i Czechach oraz trzy na Słowacji. Pojawi się między innymi w Berlinie, Pradze i Bratysławie.

Zgodnie ze strategią ORLEN2030 stawiamy na rozwój naszej sieci paliw w kraju i za granicą. Ich udział poza Polską do 2030 roku wzrośnie z 37 do 45 proc. Tour promocyjny bolidu Alfa Romeo F1 Team ORLEN efektywnie wspiera intensywny proces rebrandingu stacji paliw i buduje rozpoznawalność marki ORLEN – mówi Piotr Sabat, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Rozwoju.

Zagraniczny plan touru bolidu C42:

Niemcy:

20.09 – 27.09 Berlin

27.09 – 4.10 Drezno

5.10 – 11.10 Essen

11.10 – 15.10 Glückstadt

Czechy:

17.10 – 25.10 Praga Barrandov

25.10 – 1.11 – Litvinov

1.11 – 8.11 – Devět křížů

8.11 – 15.11 – Klimkovice

Słowacja:

15.11 – 22.11 – Šamorín

22.11 – 29.11 – Bratysława

30.11 – 7.12 – Preszów